fredag 23 december 2011

Juluppehåll

Sedan jag senast skrev har jag både hunnit med några kliniska placeringar på neurologen, en vecka i primärvården och två temadagar om neurokirurgi. Igår var sista dagen på neurokursen. Kursen avslutades med en dugga, som gick förvånansvärt bra med tanke på hur lite jag hade hunnit läsa inför den. Nu är det äntligen juluppehåll. Tyvärr ligger terminens tenta direkt efter "lovet", så jag fick dra med mig alla böcker och föreläsningsanteckningar hem till föräldrarna där jag spenderar julen. Det har varit fullt ös de senaste veckorna, så jag har knappt hunnit förstå att det är jul nu. Imorgon är det redan julafton.

Jag önskar er alla en god jul!

1 kommentar:

Anonym sa...

God Jul på dig med! (och Lycka till på tentan men det är en senare bekymmer men nu är det JUL :)
T2

Skicka en kommentar