lördag 8 december 2012

Glöggkväll

Ikväll ska jag ha glöggkväll tillsammans med några vänner. Vi ska prova olika sorters glögg och äta goda julbakverk och julgodis. Alla ska ta med sig ett eget hembakat bakverk att bjuda de andra på. Jag håller just nu på att baka mitt bidrag: en saffranskaka. Jag verkligen älskar julens smaker - glögg, saffran, knäck, russin, clementiner...

Jag har inhandlat nästan alla julklappar nu, men just i år vet jag inte vad jag ska köpa till pojkvännen. Det känns som om han redan har det mesta och att det enda han behöver inte riktigt passar in i min studentbudget. Är det någon som har något bra tips på julklapp? :-)

3 kommentarer:

Thomas sa...

Hej! Ett tips är en lite portabel högtalare som man kan koppla till lite vad som helst. Kostar 200 tror jag. Jag har en själv och är rätt så nöjd. http://designtorgetsblogg.blogspot.se/2011/12/sa-mycket-ljud-i-en-san-liten-lada.html

Annars funkar ju alltid flådiga kallingar. :)

Anonym sa...

Upplevelser är alltid kul :)

ST-läkaren sa...

Tack för tipsen! :-)

Skicka en kommentar