måndag 3 december 2012

Mysteriet på Greveholm

Idag har jag presenterat mitt projektarbete och det kändes bra och avslappnat. Det innebär också att kirurgikursen är slut och att jag bara har en femveckors akutmedicinkurs kvar innan examen.

Förresten, tittar ni på julkalendern i år? Det var länge sedan jag följde julkalendern, men i år ska jag göra det med tanke på att jag älskade "Mysteriet på Greveholm" när jag var liten. Jag kommer ihåg att jag önskade mig en egen "Sprak" när jag satt och tittade på programmet. Hoppas verkligen att årets upplaga lever upp till förväntningarna.

1 kommentar:

Erica sa...

Jag brukar aldrig kolla på julkalendern, så jag skippar det i år också. Tror inte ens att jag såg det då jag var liten. Kanske ett avsnitt här och där nån gång, men aldrig från början till slut. Fast det låter ju förstås som en mysig grej... ;p

Skicka en kommentar