tisdag 1 maj 2012

Fullt upp

Den senaste tiden har varit så stressig att jag inte ens har hunnit sätta mig ner vid bloggen. Under min placering på barnakuten blev jag smittad av en viruscocktail som bl.a. resulterade i halsont, magsjuka och sedan förkylning. Efter det började tentainläsningen, som tyvärr blev kortare än vad jag hade tänkt pga att jag var sjuk. I fredags tentade vi av gyn- och barnkursen. Tyvärr var tentan svårare än vad jag trodde, men som tur var så var jag inte ensam om att tycka det. Jag känner mig inte alls säker på om jag har klarat den.

Samtidigt har jag haft fullt upp med två inlämningsuppgifter. Den ena blev klar förra veckan, medan den andra är halvklar. Som tur var fick vi ledigt i fyra dagar i sträck (helgen + Valborgsmässoafton + 1:a maj), vilket gav mig tid att skriva på arbetet. I helgen drog solen och vårvärmen in över Stockholm, så jag har även passat på att njuta av vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar